Sıkça Sorulan Sorular

 

Mardeluz.com'a nasıl ulaşırım?

0232 364 74 75’den veya info@mardeluz.com adresinden ulaşabilirsiniz.

 

Mardeluz.com'a nasıl üye olurum?

Mardeluz.com anasayfasında yer alan “Üye olun” seçeneğine tıklayarak ve sonrasında açılan sayfadaki bilgileri doldurarak üye olabilirsiniz.

 

Mardeluz.com’un üyesiyim, nasıl üye girişi yaparım?

Mardeluz.com anasayfasında yer alan “Giriş Yapın” bölümüne tıklayıp, kullanıcı adı ve şifrenizle üye girişi yapabilirsiniz.

 

Şifremi unuttum/değiştirmek istiyorum ne yapmalıyım?

“Giriş yapın” sayfasındaki "Şifrenizi hatırlamıyorsanız tıklayın".. Burada çıkan alana üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi yazarak "Şifremi Sıfırla" linkine basınız. Şifreniz e-posta adresinize gönderilecektir.

 

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Sitemize üye olmadan alışveriş yapamazsınız.

 

Üyelik avantajları neler?

Üye olduğunuzda özel fırsatlarımızı haberdar ederek bu fırsatlardan yararlanmanızı sağlayacağız.

 

Üye bilgilerimi nasıl güncellerim?

“Üye Bilgilerim” sayfası üzerinden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

 

Üyelik bilgilerimin güncel olması neden önemli?

Müşteri profillerine yönelik özel kampanya faaliyetlerinin kurgulanması ve istenmeyen e-postaların iletilmemesine yönelik müşteri sınıflandırma çalışmaları için üye bilgilerinizin güncel olmasını öneriyoruz.

 

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Üyeliğinizi iptal etmek için info@mardeluz.com adresine iptal talebinizi ulaştırabilirsiniz.

 

Ürünlere nasıl yorum yazarım?

İstediğiniz ürünün detay sayfasında “Ürün yorumları” kısmına tıklayarak istediğiniz yorumu yazabilirsiniz.

 

Aradığım ürünü nasıl bulurum?

Sitenin menü kısmındaki “Arama" bölümüne aradığınız ürünün anahtar kelimelerini yazarak arayabilirsiniz. Aradığınız ürünü sitemizde bulamadığınızı düşünüyorsanız, Mardeluz Müşteri Hizmetleri'ni arayarak müşteri temsilcilerimizden destek alabilirsiniz. 0533 371 30 30

 

Aldığım ürün arızalı çıktı, ne yapmalıyım?

15 Gün içserisinde ürün ile ilgili herhangi bir üretim hatası ortaya çıkması halinde Mardeluz ürünü ücretsiz tamir etme ya da yenisi ile değiştirme garantisini verir. Mardeluz Müşteri Hizmetleri’ni arayarak bize bildirebilirsiniz. 0533 371 30 30

 

15 gün Tamir ve Temizleme Garantisi neyi kapsamaktadır?

Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içerisinde ürün ile ilgili herhangi bir üretim hatası ortaya çıkması halinde Mardeluz ürünü ücretsiz tamir etmeye ya da yenisi ile değiştirme garantisini verir. Bu zaman zarfında bir kereye mahsus pırlantanızın ücretsiz temizliği ve bakımı için ürününüzü Mardeluz'a gönderebilirsiniz. Kargo ücreti müşteriye aittir.

 

Ürünü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

mardeluz.com aldığınız ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz.İade talebinizi Mardeluz Müşteri Hizmetleri’ni arayarak bize bildirebilirsiniz. 0533 371 30 30

 

Aldığım her ürünü iade edebilir miyim?

Sipariş sırasında parmak ölçünüze göre seçeceğiniz veya isteğiniz doğrultusunda metal kısmının içine yazı yazdırılan ürünler iade alınmamaktadır.

 

Ürünü iade ettim, ücret iadesini ne zaman alırım?

İadeniz onaylandıktan sonra size bir e-posta ile bildiriliyor ve ürün bedelinizin geri ödemesini yapıyoruz. Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin kredi kartı ekstrenize artı bakiye olarak yansıması bankanıza bağlı olarak ortalama 2-3 hafta sürebiliyor. Banka havalesi ile ödeme yapıldıysa 1 hafta içerisinde aynı hesaba geri ödemesini yapıyoruz.

 

Taksitli alışveriş hangi kredi kartlarında geçerlidir?

Bonus Card, World, Card Finans kredi kartlarında geçerlidir.

 

Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Kapıda ödeme seçeneğimiz yoktur.

 

Banka havalesi ile nasıl ödeme yaparım?

“Ödeme Seçenekleri” sayfasına geldiğinizde Ödeme Şekli’ni “Banka Havalesi” olarak işaretleyip siparişinizin onayını verebilirsiniz.